9 Ağustos 2009 Pazar

Pazar Notları


Benim neyim eksik Haşmet Babaoğlu'ndan diyerek ukalalık yapmak istemem ama ben de kendimce pazar notları yazabilirim...

Bir aydır dilimde sürekli oasis'in bir şarkısının ilk dizeleri var :
is anyone here prepared to say just what they mean or is it too late 
or anyone here to try to do just what it takes to get through to you?
Rüzgarlı ve az bulutlu bir pazar sabahında açık havada anne-baba ile kahvaltı yaparken, dün gelen misafirlerin hoşluklarından bahsetmek ne kadar da huzur verici... 
Nick Hornby'nin Fever Pitch adlı kitabında bahsettiği gibi sonu tekli biten yılların kötü yanı da ne dünya kupası var ne avrupa şampiyonası. Allah'tan ligler erken başlıyor... 
Eve gelen yeni iki kangal köpeğiyle akşama kadar oyna ne onlar sıkılır ne sen. Sadece bazı yerlerin çizik içinde olur o kadar... 
Niçin seviyorum mangal yakmayı? Ateş yakmanın hazzı mı? Etin ateşle buluştuğu andaki ses mi? Hiçbiri...  Yiyen insanların yüzündeki memnuniyeti görmek... Sadece bu yüzden... 
Bir de şu hadisi okuduktan sonra sürekli  düşünmeden edemiyorum: 
''Allah'a (c.c.) şu kulun sesinden güzel ses yoktur ki, vaktiyle yaptığı bir günahdan dolayı içi yanıyor, günahını her hatırladıkça kalbi korku dolarak teessürle feryad edip (ya Rabbi) diyor." 


 



3 yorum:

  1. gördüm resimleri :) boyut olarak biraz iriler

    YanıtlaSil
  2. daha dört aylıklar ablaları :)

    YanıtlaSil
  3. yok artık.. ! 4 aylık mı¿
    bu arada bir deplasman haftası bekliyoruz tuchay ve seni tabii dilerseniz maç olmadanda gelebilirsiniz

    YanıtlaSil