28 Kasım 2009 Cumartesi

Pinhani


Sonunda... Beğenerek dinlediğim grubu canlı dinleme imkanı bir türlü bulamamıştım. Baktılar benim gideceğim yok ayağıma kadar geldiler sağ olsunlar. Yenimahalle kültür merkezinde konser vereceklerini aybaşında öğrendiğimde hemen ajandaya notu aldım.
Gün içinde gidememe ihtimalim doğmasına rağmen bu sefer gitmeliyim diyordum içimden ve konserin başlamasına bir dakika kala boş koltuk kalmayan salonda basamakta oturmaya çoktan razıydım.

Hele Bi Gel ile güzel bir giriş yaptılar. Grubun gitaristi Akın Eldes'i bundan seneler evvel Bulutsuzluk Özlemi ile çalarken dinlemiştim. Türkiye'nin en iyi gitaristlerinden biri olduğunu rahatça söyleyebiliriz.

Grubun tüm üyeleri çok rahat ve mütevaziler. Bu işi yapmaktan çok zevk aldıkları belli. Sadece yaptıkları müzik ile hatırlanmak istedikleri mesajını alıyoruz tüm üyelerinin kıyafetlerinin sıradan olması, herhangi bir koreografilerinin olmamasıyla...

Solist ve grubun baş elemanı Sinan sempatik ancak günümüz tabiri ile karizmatik biri değil ama ses tonu ile zihindeki tüm olumsuzlukları yok ediyor. Şarkı söylerken ne kendini ne de seyircileri yoruyor.

Bakırköy'lü Sinan'ın şarkı aralarında 'şu şarkıyı Bakırköy-Taksim dolmuşunda yaptım' 'şu şarkıyı Bakırköy-Mecidiyeköy otobüsünde yazdım' anketodları ona olan sempatimi daha da arttırıyor.

Düğün Dernek şarkısıyla tempoyu arttıran grup, Ben Ki Sevmekten Hiç Usanmam ve Dön Bak Dünyaya şarkılarıyla stresli ve yoğun geçen günün tüm yorgunluğunu üzerimizden alıyor.

Bir gün sevdiğim bir grubun üyeleriyle ne zaman müzik yapacağım hayalini kurarak eve gidiyorum ve gider gitmez gitarı elime alıp bir Pinhani konseri de ben veriyorum evdekilere...

1 yorum: