9 Kasım 2009 Pazartesi

Steaua maçından bir hatıra

Bir kitap dolusu anı çıkar herhalde Fenerbahçe'de geçirdiğim dolu dolu altı yıl içinde yaşadığım olayları yazsam. İnşallah aklıma geldikçe ara sıra buraya yazarım...

Perşembe günü yaşadığım küçük bir olay bu düşünceyi aklıma getirdi. O günlerdeki olaylara benziyordu.

Maç günü saat 11'de Steaua Marketing Director'u denen kişi sizi cepten arayıp 'Hasan! I need your help very urgently!'' deyince şaşırdım. Bana ne gibi ihtiyacı olabilir ki dedim. Onbeş gün evvel tanıştığım ve iyi anlaştığım adam 'zor durumdayım yardım et' diyordu.

Konu şu ki; Steaua forma reklamı bir bahsi şirketi ve Avrupa kupalarında bahis reklamı yasak. Biraz tecrübesizlik biraz ihmalkarlık sonucu reklamlı formaları ile gelmiş takım ve maç toplantısında hakem formanın üzerindeki reklamın kapanması gerektiğini söylemiş. On saat sonra maç başlayacak, yedek forma yok, Romanya'dan reklamsız forma gönderme şansları yok.

Bobby 'ne yapabiliriz?' dediğinde hiç düşünmeden 'sakin ol çözümü çok kolay dedim' hemen. Bunun gibi o kadar çok olay yaşamıştım ki Fenerbahçe günlerinde...

Formaları ve -yes no- dan başka yabancı kelime bilmeyen malzemeciyi alıp direk Fenerium'un baskı odasına biraz farklı yollardan gittik. İki saatte formaların reklamlarını kapattık.
Maç öncesi yaşanan bu olay beni eski günlere götürdü. O stres, heyecan, sevgi, neşe dolu günleri hatırlattı. Bir daha hiç gelmeyecek ve trilyonlarla dahi satın alınamayacak güzellikteki günleri...

Formaları okuyup üflerdim eskiden... Çok şükür uzun bir aradan sonra tekrar bu ritüelimi gerçekleştirdim... Maç mı? 3-1 aldık...

3 yorum:

  1. Hasancım yaa :) yaşadığın olay güzelmiş ama ben okuyup üfleme olayına çok güldüm, hoşuma gitti de güldüm ama :))

    YanıtlaSil
  2. Altı yıl çalıştığım süre içerisinde 4 şampiyonluğum var hatırlatıyım :) Müdür olduğum tarih 6 kasım 2002 onu da hatırlatıyım :) Maçlar kolay mı kazanılıyor zannediyorsun :))

    YanıtlaSil
  3. :) Fenerbahçe'nin centilmenliği rakibine son anda yardım etmesiyle ortaya çıktı sanırım.

    Avrupa kupalarında yolumuza devam edelim yeter ki ,her türlü reklam kapansa da razıyız.

    sinan.

    YanıtlaSil