11 Mart 2010 Perşembe

Aşksa- Mazhar Alanson


Gündüz vakti kuzen Hüma'dan alınan bir mesajla Mazhar Bey'in yeni şarkısının çıktığını öğrendim. İşte vakit olmadı ama bir saattir yirminci tekrarını dinliyorumdur herhalde...

AŞKSA

Yanına gelmesem
Sesini duymasam
Sana dokunmasam
Bu aşk olur mu?

Yüzüne bakmasam
Elini tutmasam
Sana sarılmasam
Bu aşk olur mu?

Gittin de ne oldu...
Beni unuttun mu?
Aşk...
Eğer bunun adı aşksa...
Sen benden ya bambaşkaysan bambaşka

Mahsun mahsun oturma yatağında
Mükemmel bir yaştasın
Bana bağlanma

Şimdi sözüm var
Kendi kendime
Namusumla
Yalan yok yeminle

Seni üzmeden
Sana söz versem
Pişmanım desem
Bu aşk olur mu?

Buldun da ne oldu
Tuttun yok oldu
Sen
Her zaman beni bağışladın
Sevdin özledin hatta alkışladın
Aşk
Eğer bunun adı aşksa
Sen benden ya bambaşkaysan bambaşka


Biricik hanımı biraz üzmüş galiba... Sonra da oturmuş yazmış bu satırları... İyi ki üzmüş... İyi ki üzülmüş...

Tarafsızca eleştiri yapamıyorum bu abimin şarkılarına. Beğenmediğinizi de söylemeyin bana sakın... Üzülüyorum...

Bir de sadece akustik gitar eşliğinde dinlesek...

Yüreğine sağlık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder