25 Mayıs 2009 Pazartesi

Fenerbahçe 4 Konyaspor 2


    Taraftar için zor maçlar bunlar. Hele kombinesi olan için. Şeytan diyor gitme evde otur, beş maçı birden seyret. Neyse ki uymadık şeytana ama arkadaşlardan uyanlar oldu. 

   Gönül istemez tabi son haftalara iddasız girmeyi ancak stressiz bile olsa Fenerbahçe'mi seyretmek güzel. Gollerde yine yüzler gülüyor. Hele ki ilk yarıda gelen dört gol kırgın olunan takıma karşı sempatiyi bir nebze arttırıyor. 

   Bu maçla Saracoğlu'nu kapattık bu sezon. Bu yıl eski günleri aradık. İnşallah yine yaşarız... 

   Fotoğraf? Roberto Carlos'un geldiğinden beri attığı ilk frikik golünden sonra yaşanan sevincin fotoğrafı. Ne frikikti ama!

3 yorum:

  1. Mabed'de çıktığı ilk maçta; daha kendi yarı sahamızdayken ayağına top geldiğinde "vuurr" "vuuuurrr" diyenleri hatırlıyorum.

    Demek bu kadar yıl beklemeleri gerekiyormuş :)

    YanıtlaSil
  2. kardeşim yazın çok hoşuma gitti.
    ama ben şu kombinesi olup da Tvde 5 maçı birden izlemeyi tercih edenlerden değildim.
    maalesef Maç günü antalyadaydım :-)))

    YanıtlaSil
  3. he bu arada ben mr.besler :-)))

    YanıtlaSil