17 Mayıs 2009 Pazar

Melekler ve Şeytanlar

   Uzun zamandır sinemaya gitme fırsatım olmamıştı. Özlemişim... Hollywood filmelrini pek tercih etmiyorum ancak çok inceleyemesem de İstanbul Film Festivalinde -mutlaka görmeliyim- diyeceğim bir filme de rastlamamıştım. 

 Tarzım olan bir film değil baştan söyleyim. Ayrıca romanı da okumadım ve konunun ayrıntılarını bilmiyorum. Sanki analtılmak istenen birçok şey var ve bunları 140 dakikaya sıkıştırılmak istenmiş izlenimi aldım. Filme çok hızlı bir giriş yapılıyor ve bu hız filmin sonuna kadar devam ediyor.  

  Tom Hanks Abi'nin  klasik bir performansı var. Diğer oyuncuları içinde sırıtan ya da öne çıkan birini görmedim.  

   On gün sonra ilk defa gideceğim Roma şehrini de ilk defa bu kadar fazla gördüm bir film içinde. Daha da heyecanlandım.  

  Görmek gerekir mi? Macera, gerilim, biraz bilim kurgu seviyorsanız görün ama aman kaçırmayın demem. Film boyunca sıkılmıyorsunuz ve sürekli takipte olmanız gerekiyor. 

  Hayatımda ilk defa Türkçe dublajlı bir yabancı filmi sinemada seyrettim. Ne sinema girişinde ne gazetede yazıyordu. Başladığında şok olduk... 

    Kale center Cinebonus... Hem güzel hem boş... Tavsiye edilir.. 

  

      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder