5 Temmuz 2009 Pazar

Baffetto


İtalya'dan döneli bir ay oldu ama bazı şeylerin tadı hala damağımda. Baffetto da bunlardan biri. Gitmeden önce Hasan Nişancı Abi (dört yıl Roma'da yaşamış bir abim) bazı temel bilgiler dışında mutlaka gitmelisin dediği bir yerdi burası.

Roma'ya geldiğimiz ilk gün Piazza Novana meydanına doğru yürürken tesadüfen karşıma çıktı ama kapalıydı. Arkadaşlara buraya kesin gelmemiz gerektiğini söyledim. Perşembe günü gitmek istedik bu sefer bir türlü yerini bulamadık :) Bir saatlik aramadan sonra bulduk ancak yine kapalıydı.

Neyse pazar günü arkadaşım Paolo'ya Baffetto'ya gitmek isteiğimizi söyledim. O da sanki 'nasıl da unuturum sizi böyle bir yere götürmeyi' dedi :). Pazar günü gittiğimizde yine kapalıydı. Tam ümitler kesildiğinde beş dakika yürüme mesafesinde başka bir şubesini öğrendik ve hemen yola koyulduk.

Peki neydi buranın özelliği? Acaba bu kadar değecek miydi aramalarımıza? Hemen söyleyim kesinlikle değdi...

Beş gün boyunca yediğimiz pizzalardan çok farklı bir hamur. Neredeyse lahmacun inceliğinde ve çıtır çıtır...

Roma'ya giderseniz tadmadan gelmeyin...

Adres : Via del Governo Vecchio, 114


3 yorum:

  1. götürürsen tadarız ozaman...

    YanıtlaSil
  2. canım benim... inşallah... gidersek söz hesaplar benden :)

    YanıtlaSil
  3. lahmacun gibi pizzaydı şerefsizim. ben buffalo mozarella ve domatisi tercih etmiştim, hiç unutmam..

    YanıtlaSil