14 Temmuz 2009 Salı

Hazırlık Maçları Seyretmek




Uzun zamandır Fenerbahçe hakkında birşeyyazmadım. Yeniz sezon başlayınca zaten fazlasıyla yazarız ama öncesinde en kısa zamanda Daum ile ilgili bir yazı yazmak istiyorum.


Bu akşam Almanya'da ilk hazırık maçımızı ULM ile yapık ve 5-0 kazanmışız.

Akşamları en az 10 dakika televizyon karşısında zapping yaparım. Bu sırada tesadüfen FBTV'de bu maçın canlı yayınlandığını gördüm. İlk maç, yeni transferler var, yeni oyun düzeni vs. Bu kadar etken bile bu maçın geri kalanını (yakaladığımda 50. dakikaydı) seyretmemi sağlayamadı.

Futbolcularda görünce kabul edemediğim ama bu lüksü kendimde gördüğüm maç seçme durumunu son bir iki senedir yaşamaya başladım. Oysa eskiden böyle miydi? Neydi peki değişen? Birincisi yirmibeş senedir takip ediyorum fazla değişen bir şey yok. İkincisi işler bu ara çok yoğun uyumak daha mantıklı. Üçüncü vakti daha iyi değerlendirebilirim. Dördüncüsü artık güzel futbol seyretmek istiyorum. Özellikle tv karşısındaysam...

Birincisini babam çürütüyor. 59 yaşında ve bıkmadan günün 12 saatini Fenerbahçe maçını seyredecek potansiyele sahip. İkincisini şimdi çürütüyorum. Uyumadım ve bilgisayar karşısına geçtim.

Sanırım üçüncü ve dördüncü sebepler seyretmememe sebep olanlar...

Evet, bu maçı seyrettiyseniz (istisnalar hariç) ya vaktiniz çok ya da iflah olmaz bir bağımlısınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder