8 Temmuz 2009 Çarşamba

Tuluyhan Uğurlu

Biletix'e klasik ne var ne yok bakarken bir anda Tuluyhan Uğurlu'nun yeni albümü Akdeniz'in gala konserinin tanıtımını gördüm. Malesef bu adamı seven ya da en azından konserine gidecek kadar beğenen bir arkadaşım olmadığını düşündüm. Tek başına da bu işler olmaz dedim ve bu seferlik affet Tuluyhan dedim içimden. Hem de konser Aya İrini'de..

Ertesi gün telefon Tuncay'dan. Sen seversin Tuluyhan'ı Müge'ye söylemiştim (Müge İTO'da ve konsrin sponsoru da onlar) davetiye ayarladı ne dersin dedi. Ne diyeceğimi şaşırdım :)

Bu beyefendi hakkında ayrı bir yazı yazarız burada. Buraya sıkıştırmayalım. Belki bazılarınız abarttığımı düşünebilir ancak Mozart bu zamanlar yaşasaydı acaba ne tür müzik yapardı diye düşündüğümde sanki Tuluyhan Uğurlu'nun tarzına çok yakın bir müzik yapacağını düşünüyorum.

Bir konserde en önemli unsur tabii ki müzisyenler. Diğerleri onların tamamlayıcıları. Aya İrini konsere konsantre olma, havaya girmede en uygun yer bence. Hem dinleyici hem müzisyen için geçerli bu. Hele bu tür bir müzik ile keyif daha bir başka. Burada konser verenlerin bazen ropörtajlarını okuyorum ya da dinliyorum. Onlar da buranın havasının çok farklı olduğunu söylüyorlar. Akustik olağanüstü...

Bu konser sırasında bir ara yine uçuyormuş gibi oldum. Hayatınızda en azından bir kere Tuluyhan Uğurlu'yu canlı dinleyin. Hele bir de Aya İrini'de ise sakın sakın kaçırmayın derim...


2 yorum:

  1. bilseydim sevdiğini daha once otomotionda yapılan konserine vip davetiye alırdım sana..

    YanıtlaSil
  2. hastasıyım haberin olsun... Burak'a da söyle iyi Fenerlidir Tuluyhan :)

    YanıtlaSil