8 Temmuz 2009 Çarşamba

King of Pop

Jackson'ın öldüğünü duyduğumda ilk aklıma bu abüm kapağı geldi. Çünkü bu albüm benim hayatımda para biriktirip aldığım ilk albümdü. Sene 1987 yani 10 yaşındayım. (şimdiki 10 yaşında çocuklar için şöyle akıllı böyle zeki diyorlar da hangisi böyle para biriktirip bir albüm alıyor tek başına bir müzik markete gidip sorarım)

Günlerce dinlemiştim bu albümü. The way you make me feel, Liberian Girl, I just can't stop loving you gibi unutulmaz şarkıları kaset kabının içindeki şarkı sözlerini takip ederek ezberlemiştim. O zamanlar öyleydi. Şarkı sözleri ezberlemek bir üstünlük göstergesiydi :)

1992'de ilk defa yurt dışına dil öğrenimi için gitmiştim. Kısıtlı bütçe var ve para dikkatli harcanıyor. Hastings'deki müzik markete iki günde bir gidiliyor ve yeni çıkan Dangeorus albümünün 33'lük plakı (Türkiye'de olmadığı biliniyor) orda duruyor mu diye kontrol ediliyor. Bütçede yeri hazır ama ne olur ne olmaz diye erkenden alınmıyo. İki gün kala sonunda kavuşma anı... İyi ki almışım şu an eşsiz bir koleksiyon parçası...

Gidemediğim konserin iptalini duyunca nasıl sevinmiştim. Sonraki sene geleceğini duyduğumda affetmedim hemen biletimi ilk gün almıştım... Konser posterini hala saklarım.

Bu zamanın idollerine bakıyorum... Bizmkiler daha bir saf daha bir sanatçıymış.

Sanki onun gidişiyle gençlik yıllarımın sona erdiğini ve orta yaşlara başladığım izlenimi geldi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder