21 Temmuz 2009 Salı

RocknCoke 2009

İlk festivalin yapıldığı 2003 yılından beri RocknCoke Festivallerini takip ediyorum. Çok sevdiğim bir organizasyon. Geçen sene yapılamayınca üzülmüştüm. Bu sene ilk defa gitmeyecektim. Sadece Prodigy'i seyretmek istiyordum biraz da Linkin Park...

Cumartesi sabah Tuncay aradı ve fazla bilet olduğunu söyledi sağolsun. Yine şans gülmüştü çok şükür. Neyse festivalden bahsedelim :

Mekan : İstanbul Park mı Hezarfen mi? Bin kere Hezarfen... Oto parkın alana uzaklığı, beş dakika yürüdükten sonra midibüse binme zorunluluğu, zeminin asfalt olması İstanbul parkın eksileriydi.

Gruplar : 2005 ve 2006 yılındaki festivallerde gruplar çok daha güçlüydü. Linkin Park tamam ama Cumartesi son konser Prodigy olmamalıydı.

Alternatif Sahne: İlk yıllarda alternatif sahnede DJ performansları vardı. Şimdi ise yetenekli genç gruplar çıkıyor. Böylesi çok daha iyi.

Yeme-İçme : Her sene olduğu gibi bu sene de çok başarılı. Fiyatlar makul ve seçenekler çok...

Gelen Kitle : Dövmesi olmayanlar ve şortsuz kızlar, sanki mazeret bildirmek zorundaydılar... 'Hayır ben daha marjinalim' yarışı var. Buna da insanlar özgürlük diyorlar... Bazıları çok komik duruma düşüyorlar...

Duman : Defalarca konserlerine gittim. RocknCoke'ta üçüncü kez dinledim. Bence kariyerlerinin en üst seviyelerindeler. Herşeyi Yak şarkısının ara namesinde Billy Jeane geçmesi gecenin en güzel sürprizlerinden biriydi.

Nine Inch Nails : Klasik Amerikan Rock gruplarından biri. Kanter içinde kalan solistin tek düze performansına fazla tahammül edemedim.

Prodigy : Bu adamları dinlerken hareketsiz durabilene aşkolsun. Enerji patlaması yaşandı. Admalar da yaptıkları işten zevk aldıkları çok belli. Linkin Park'ı seyretmedim ama bence festivalin en iyi performansıydı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder